inima copiilor

sâmbătă, 3 mai 2008

4 the first time

orice lucru are un inceput...si e frumos ca un lucru sa inceapa frumos (ma rog cel mai bine e sa se si termine frumos :) )...asa k ma gandesc cum poate sa inceapa un blog...habar nu am...hmmm...

well...poate s-ar potrivi ceva scris de mine...o poezie, o poveste, un cantec...
probabil k ziceti "cam multe scrie fata asta"...asa e...incep multe si termin prea putine...am inceput initial cu poezii...astea s-au dus de mult...apoi am inceput sa scriu versuri pt melodii...dar n-am fost in stare niciodata sa le fac si negativele...asa k au ramas tot la stadiul de "poezii".

si apoi a urmat romanul sau ce oi fii vrut eu sa fie...de dragoste evident...k de, doar sunt fata trebuia sa fiu si romantica...si m-am apucat eu sa scriu, dar n-am scris decat vreo 30 de pagini si m-am lasat...nu aveam rabdare, vroiam sa ajung cat mai repede la "happy end" si m-am gandit k imi bat joc de povestea mea dak o fac de 50 de pagini...asa k l-am lasat si pe el deoparte pt knd voi avea ceva mai multa rabdare!

sa revenim la ce incepusem sa zic eu pe aici...ziceam k as fii vrut sa incep cu ceva scris de mine...ceva mai deosebit...adevarul e k tot cu ceva scris de mine am inceput, k doar nu a aberat altcineva in locul meu pana acum....dar totusi...postez si eu unul din cele ce trebuiau sa fie cantece...asta cred k se va intampla cand ma va lovi pe mine talentul rau de tot...direct in cap si ma voi trezi de dimineatza cu o voce mai ceva ca alicia keys...


NUMAI PENTRU TINE

I
♪Mă trezesc devreme dimineaţă
Şi te văd pe tine
Îmi dai putere ca să lupt în viaţă
Când te ştiu cu mine.
♪Tu eşti tot ce am mai bun pe lume
Şi tot ce îmi doresc
Fericirea pentru mine are-un nume
Cel pe care ţie ţi-l şoptesc.

Refren:
Orice ţi-ai dori
Eu ţi-as oferi
Numai pentru tine
Cere-mi viaţa mea
Şi ţie ţi-o voi da
Numai pentru tine.

II
♪Vin acasă seara obosit
Şi tu m-aştepţi în prag
E linişte şi mă simt împlinit
Când te privesc cu drag.
♪Dorinţa se citeşte-n ochii tăi
Vreau să fii a mea
În toată lumea suntem numai noi
Când aud vocea ta.

Refren: +

Îţi dau ţie nopţile
Şi toate zilele
Numai pentru tine
Toate visele
Şi amintirile
Numai pentru tine.

Un comentariu:

Nicole spunea...

Toate au un inceput.
Bafta draga coleguta de fanclub si pupici.
..se pare ca putin cate putin fanclubul Ovidiu Komornyik se muta si aici , treptat vom face sa fie si mai cunoscut artistul nostru preferat.:)