inima copiilor

marți, 6 mai 2008

romantismul...pe cale de disparitie?

ieri cineva ma intreba unde a disparut romantismul....nu e nimik ciudat si eu ma intreb zilnic...ciudat e k cel care ma intreba e baiat....retineti BAIAT....mie mi se pare ciudat....pt k eu nu am mai vazut baieti romantici din clasa a VI-a....Doamne fereste nu zic k nu ar exista, dar eu nu am vazut asa ceva...poate nu m-am uitat unde trebuie...
de fapt, dak stau sa ma gandesc nimeni nu prea mai e romantic in ziua de azi, nici femeile, nici barbatii....
femeile au innebunit cu adevarat, dornice sa isi faca o cariera, sa nu trebuiasca sa depinda in vreun fel de altcineva...si dragostea, sau romantismul au ajuns de mult pe ultimul loc...
barbatii nu sunt prea romantici din fire...dak ajung cumva sa cumpere un buchet de flori (zic dak ajung, pt k am auzit multe cazuri in decursul anilor de barbati carora le e rusine sa cumpere un buchet de flori sau sa mearga cu flori in mana pe strada....f. ciudat, nu?)...deci, dak cumpara flori deja e un gest de maxim romantism...
so....romantismul e pe cale de disparitie....putem zice si asa...desi as vrea sa cred k barbatii devin din ce in ce mai romantici...unii chiar sunt...dar majoritatea lasa de dorit in privinta asta...
acum parerea mea, pai eu zic k ar trebui sa fim mult mai romantici....e ceva frumos sa ii faci o surpriza celui pe care il iubesti...si in plus...dak iubesti asta nu inseamna k nu iti poti cladi o cariera, sau sa depinzi de propriile tale fortze...din contra...e mai usor sa faci ceva cand ai alaturi pe cineva care sa te sprijine si sa te sfatuiasca...
oricum de persoana pe care o iubesti nu ai cum sa nu depinzi...nu financiar...ci sufleteste...intotdeauna va conta ceea ce spune si te vei gandi de 2 ori inainte sa faci un lucru pe care persoana de langa tine nu isi doreste sa il faci...deci degeaba nu depinzi financiar...k oricum depinzi de cel de langa tine...
asa ca, parerea mea, e mai bine sa cladesti ceva impreuna cu cineva pe care il iubesti, si in plus merge mult mai repede in doi...

Niciun comentariu: