inima copiilor

sâmbătă, 3 mai 2008

ce imi trece mie prin cap

ce imi trece mie prin cap...la ora asta mai nimik :D
in primul rand sunt foarte obosita...de cateva zile am revenit la vechiul meu program de autotorturare...ma bag la somn undeva pe la 4-5 dimineata si ma trezesc pe la 7-8 tot dimineata...azi am fost mai norocoasa, am dormit pana la 9:15 dar totusi la ora asta deja sunt obosita...e bine k in cateva ore imi trece somnul si sunt fresh...apoi mai am de trecut un prag de genul asta cam pe la 21-22...atunci as adormi instantaneu, dar daca trec peste sunt tocmai buna de dus prin cluburi si alte petreceri pana dimineatza.
ma gandeam acum k noi..eu si cei din jurul meu, am inceput sa imbatranim...hmmm..cam ciudat...aveam 22-23 de ani...dar totusi asa mi se pare mie....
acum 3-4 ani eram sambata de sambata in discoteca...nu ratam nici un spectacol, concert, serbare....absolut orice...
iar acum...suntem obositi, tre sa ne trezim devreme, aveam treaba a doua zi si nu putem sta pana tarziu etc.mergem si acum in club...cam o data pe luna, cateodata mai des, cateodata mai rar, acum nu ne mai place in discoteca dak nu avem canapea...acum cativa ani nici nu ne-am fii indurat sa dam bani la canapea...oricum nu stateam jos nici 5 minute.
acum avem alte ocupatii...mergem la teatru, la restaurant, nu ne place muzica tare in local, ne deranjeaza fumul...ce mai, ne comportam ca niste batranei...si in plus am inceput sa povestim prea mult ce faceam noi acum un numar de ani...exact ca bunicii nostrii :))
eu una sunt o fire destul de petrecareatza...si la mine iese petrecere din orice....si totusi mai am din cand in cand momente knd zic "nu iesim in oras in seara asta, mai bine stam acasa si ne uitam la un film"
dar imi propun acum....o sa incerc sa ma comport ca o fata de 21 (aproape 22) de ani....asa ca...
SA INCEAPA DISTRACTIA!!!!!!!!

Un comentariu:

Alex_Miciu spunea...

tari fetele astea...Stiu sa se distreze dom'le... :))